Zoho Desk, dé helpdesk software van Zoho
Zoho Desk
Zoho Desk biedt een complete oplossing voor uw helpdesk / tickets. Het maakt niet uit hoe uw bedrijf de klacht/ hulpvraag ontvangt. Tickets kunnen via de e-mail, chat, telefoon, webformulieren of door een klantportaal aangemaakt worden. Deze tickets worden direct aan de juiste persoon/afdeling toegewezen ter afhandeling. Meer: Zoho Desk
Zoho CRM integratie
Met Zoho CRM integratie kan je altijd bij al de klantgegevens uit het CRM. Op elke plaats, elke tijd. Het handige is dat de tickets ook in het CRM te zien zijn. De tickets hangen net als mailtjes, taken, afspraken offertes of bijvoorbeeld facturen aan de klant. Zo heeft u altijd een complete klantkaart. Het werkt dus goed samen met Zoho CRM!
Knowledge base & FAQ
Met een klantportaal kan u de klanten toegang geven tot al hun tickets en tevens tot een krachtige knowledge base met aangepaste FAQ. In de knowlegde base slaat u uw oplossingen op, om zo toekomstige problemen snel te kunnen oplossen. Stuur snel een link door of deel de oplossing met uw klant in een klik. Met een FAQ kunnen klanten zelf het antwoord vinden op de meest gestelde vragen. Erg handig!
Onderneming
Uitgebreide helpdesk oplossing- Alles van Professioneel +
- Multi-brand Help Center
- Scheduled Reports
- Cross Department Reports
- Contract Management
- Custom Ticket Templates
- Role Based Access Control
- Zoho BugTracker Integration
- Cloud Telephony with IVR
- Live Chat Support
Professioneel
Meest populair!- Alles uit de gratis versie +
- Multichannel Support
- Helpdesk Automations
- Multi-department Management
- Advanced SLAs w/ Business Hours
- Integration with Zoho CRM with two-way sync
- Customer Happiness Ratings
- Cloud Telephony using Twilio
- Advanced Reports & Dashboards
Gratis
10 gratis gebruikers- Email Inbox & Web-form
- Work Modes
- Customizable Help Center
- Knowledge Base
- Community Forums
- Re-Branding
- Domain Mapping
- Priority SLAs
- Reports & Dashboards
- The Team Feed