Visitekaartjescanner van Zoho, gekoppeld aan CRM

Visitekaartjescanner van Zoho, gekoppeld aan CRM

Visitekaartjes scannen met Zoho

Deze week was ik op een beurs voor bedrijven. Beurzen, netwerken, het heeft allemaal iets gemeen, namelijk het uitdelen van visitekaartjes. Een makkelijke manier om snel gegevens uit te wisselen. In veel gevallen wil je deze gegevens ook in je CRM krijgen, het liefst snel. Met verschillende apps kan je met een smartphone visitekaartjes scannen. De applicatie leest de gegevens uit het visitekaartje. Zoho heeft ook zo’n applicatie. De Zoho Card Scanner app, geïntegreerd met Zoho CRM. 

Handig! Download de Zoho Card Scanner app en voorkom invoerwerk in het CRM.

We willen een aantal veel gestelde vragen behandelen in deze blog, over de visitekaartjesscan app.

 

Wat kan ik doen met de visitescanner app van Zoho?

Met de Card Scanner app kan je de contact informatie scannen en ophalen uit een visitekaart. Deze informatie wordt opgeslagen in het CRM als lead of contactpersoon.

Waarom zou ik gebruik maken van de app?

Handmatig gegevens invoeren kost veel tijd. Vaak worden visitekaartje vergeten, achtergelaten op een bureau. De gegevens komen niet in het CRM. Een gemiste kans. De app automatiseert het invoeren en maakt het proces een stuk makkelijker.

Hoe kan ik de app gebruiken?

De app is simpel opgezet en te gebruiken. Open de applicatie, klik op ‘scan business card’. Controleer de gescande informatie en sla het op als contactpersoon of lead in Zoho CRM.

Hoeveel kaartjes kan ik inscannen?

Er is geen limiet.

Welke details worden gescand?

Al de details kunnen gescand worden. Meest voorkomende gegevens: Voor- en achternaam, bedrijf, functie, e-mailadres, telefoonnummer, website, locatie en adres.

Welke versie van Zoho CRM heb je nodig voor de integratie?

Het is mogelijk met elke versie van Zoho CRM.

 

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *